رییس پلیس راهور استان البرز از برخورد قاطع و قانونی پلیس با رانندگانی که خودرو‌های آن‌ها تولید صدای ناهنجار دارند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۴۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳ 09 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» حمد اله رحمتی پور افزود: با رانندگان متخلفی که موجب برهم زدن نظم و انضباط ترافیک و سلب آسایش عمومی شهروندان می‌شوند به طور جدی و بدون اغماض برخورد قانونی خواهد شد.
وی افزود: تولید صدای ناهنجار از سامانه‌های صوتی و یا اگزوز وسیله نقلیه تخلف است که علاوه بر اعمال قانون، خودرو برابر دستور مقام قضایی در پارکینگ توقیف خواهد شد.
حمداله رحمتی پور خاطر نشان کرد: ترخیص خودرو منوط به بازگشت خودرو به حالت استاندارد است و راننده می‌بایست تغییرات لحاظ شده از هر حیث، اعم از نصب سامانه‌های صوتی و اگزوز‌های غیر متعارف و یا هر عاملی که باعث تولید صدای ناهنجار شود، تغییر در ارتفاع خودرو، نصب شیشه دودی را رفع کند و خودرو پس از بازدید کارشناسان پلیس راهور ترخیص خواهد شد.
این مقام انتظامی در پایان اظهار داشت: این مطالبه شهروندان است و اخلال در آسایش عمومی به هیچ عنوان قابل اغماض نخواهد بود،همچنین سوابق راننده و خودروی متخلف در نزد پلیس محفوظ است و در صورت تکرار، با متخلف برخورد‌های قانونی شدیدتری صورت خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار