با حضور استاندار اصفهان، ۹ طرح عمرانی با بیش از ۲۵ میلیارد تومان هزینه در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۱۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۲ 06 July 2023

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در مراسم افتتاح باند دوم محور زواره به روستای تلک آباد گفت: عملیات زیرسازی و ابنیه باند دوم محور زواره تلک آباد به طول ۱.۸ کیلومتر و با ۲ و نیم میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسید.

فرزاد دادخواه با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت این محور با هزینه ۲ میلیارد و دویست میلیون تومانی امروز زیر بار ترافیک رفت، تصریح کرد: یکی از نیاز‌های این جاده روفوش میانی و نور آن است که مقرر شد شهرداری با کمک دهیاری روستا و دیگر ادارات شهرستان در یک کار مشارکتی انجام دهند.

معین مهدانیان، شهردار اردستان در مراسم افتتاح همزمان شش طرح عمرانی با حضور استاندار اصفهان گفت: برای بهره برداری از این طرح‌ها که در حوزه آسفالت، زیرسازی و اجرای بلوک فرش و تعویض مبلمان شهری هستند بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

بخشدار مهاباد در حاشیه بازدید استاندار از طرح نهضت ملی مسکن این شهر گفت: دو طرح فعال در حال انجام است که یکی مورد طرح ۱۰۹ واحدی نهضت ملی مسکن است.

احمد کریم با بیان اینکه مشکل اصلی طرح مسکن نهضت ملی مهاباد موضوع تسهیلات است و استاندار دستورات لازم برای برطرف کردن مشکل داده شد.

وی گفت: استاندار اصفهان از طرح ۲۴ واحدی بازدید کرد و برخی از مشکلات توسط مالکان مطرح شد که مورد بررسی استاندار و دیگر مسئولان قرار گرفت.

با حضور استاندار اصفهان ورودی روستای موغار با هزینه اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

برای اجرای این طرح حدود هزار متر جدول گذاری و ۱۴ هزار متر آسفالت ریزی انجام شده است.

نشست با نخبگان شهرستان اردستان، دیدار مردمی، برگزاری جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان و نشست با خبرنگاران از دیگر برنامه‌های سفر استاندار اصفهان به شهرستان اردستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار