رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از میزبانی اصفهان برای برگزاری همایش منطقه‌ای انتخابات در روزهای سیزدهم و چهاردهم تیر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰ 02 July 2023

محمدرضا جان‌نثاری روز یکشنبه در هشتمین جلسه ستاد انتخابات در استانداری اصفهان افزود: این همایش با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، فرمانداران، مدیران فناوری اطلاعات فرمانداری‌ها و مسئولان آموزش انتخابات اصفهان، مرکزی، قم، قزوین، البرز و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان اظهار امیدواری کرد که با میزبانی خوب اصفهان از این همایش منطقه‌ای، راهبردهای مطلوبی برای فرآیند انتخابات در نظر گرفته شود.

وی افزود: فرآیند انتخابات با در نظر گرفتن چهار راهبرد مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب شامل مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت پیش می‌رود.

جان نثاری بر بررسی وضعیت ۲ شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار که یک حوزه انتخابیه مشترک دارند، تاکید کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان عنوان کرد: مسائل زیرساختی، آمادگی شعب و اقداماتی که برای اجرای صحیح و سالم انتخابات در این ۲ شهرستان لازم است باید بررسی شود..

وی تاکید کرد:شعب اخذ رأی در سراسر استان اصفهان از جمله این ۲ شهرستان باید به نحوی انتخاب شوند تا دسترسی سریع و آسان مردم به شعب مُیَسر شود.

جان‌نثاری همچنین بر آموزش هر چه بیشتر عوامل اجرایی انتخابات بمنظور اجرای قوانین با سرعت و دقت بالا تأکید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار