رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون ۲ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۹۹ تن کالا از مبدأ استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ 01 July 2023

به گزارش «تابناک البرز» حسین پرویزی اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون دو میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۹۹ تن کالا از مبدأ استان به اقصی نقاط کشور حمل شده است که این امر نشان از ظرفیت شرکت‌ها، تعامل مطلوب صاحبان کالا و استفاده مطلوب از ناوگان حمل و نقل کالای استان دارد.

وی افزود: تعداد بارنامه‌های صادره توسط شرکت حمل و نقل کالای فعال در استان برابر با ۲۲۴ هزار مورد بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۹ درصدی همراه بوده است که با برنامه‌ریزی این اداره‌کل تا پایان سال شاهد تغییرات بیشتری در این حوزه خواهیم بود.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز به سهم شهرستان‌های استان در جابه‌جایی کالا در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: سهم ناوگان حمل و نقل کالای شهرستان فردیس ۱۱ درصد، اشتهارد ۱۵ درصد، کرج ۱۹ درصد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجموع ۲۸ درصد و سهم شهرستان نظرآباد ۲۷ درصد بوده است.

وی با بیان اینکه مقصد اصلی بارهای استان به ترتیب استان‌های تهران، قزوین، گیلان، مازندران، بندرعباس و اصفهان اعلام شده است، گفت: با توجه به وجود شهرک‌های صنعتی اشتهارد، بهارستان، سیمین دشت و کوثر و… عمده محصولات جابه‌جا شده از البرز انواع محصولات کشاورزی، فروارده‌های نفتی، لبنی و ضایعات آهن را شامل می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار