بهار امسال راه‌های مواصلاتی استان اصفهان میزبان تردد ۹۹ میلیون خودرو بود.
کد خبر: ۱۱۱۲۳۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 26 June 2023

رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان گفت: در این مدت ۹۹ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۹۸۵ تردد وسایط نقلیه سبک و سنگین در محور‌های مواصلاتی استان به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزایش داشت.
مریم تاکی با اشاره به اینکه این میزان تردد با ۱۵۲ دستگاه سامانه "تردد شمار" برخط (آنلاین) منصوب در محور‌های شریانی استان به ثبت رسید افزود: ۲۱ درصد از تردد‌های ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین بود.
وی با بیان‌اینکه در این مدت ۹ میلیون و ۴۸۳ هزار و ۶۵۸ دستگاه وسیله نقلیه به استان وارد و ۹ میلیون و ۵۴۰ هزار و ۶۹۷ دستگاه از استان خارج شد، گفت: این آمار موجب تثبیت جایگاه ششم راه‌های اصفهان در تردد‌های بین استانی کشور شد.
رییس مرکز مدیریت راه‌های اصفهان با اشاره به افزایش تعداد دوربین‌های ثبت تخلف سرعت به ۱۲۸ سامانه در جاده‌های شریانی استان افزود: در این مدت، میانگین سرعت خودرو‌های عبوری از این استان در مقایسه با پارسال چهار کیلومتر بر ساعت کاهش داشت.
تاکی گفت: سرعت متوسط تردد خودرو‌ها در سه ماهه نخست امسال در اصفهان ۸۶ کیلومتر و این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۸۳ کیلومتر بر ساعت بود.
وی با اشاره به اینکه بطور میانگین روزانه حدود ۱۰ هزار و ۲۸۶ تردد خودرو در راه‌های استان انجام می‌شود، افزود: بهارستان، فولادشهر و شاهین شهر، سه محور پُرتردد استان اصفهان در سه ماهه اول امسال بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار