مدیر کلینیک فجر ایلام
مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب ایلام گفت: در این کلینیک خدمات پزشکی و دندانپزشکی با تعرفه دولتی به مراجعان ارائه می‌گردد.
کد خبر: ۱۱۱۲۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵ 26 June 2023

به گزارش تابناک ایلام؛ فرشته شیروندی با اعلام این خبر اظهار داشت: در این کلینیک خدمات مربوط به قلب و عروق، مغز و اعصاب، داخلی، زنان و زایمان، اعصاب و روان، پوست و چشم پزشکی توسط متخصصین به مراجعان قابل ارائه است.

وی افزود: در بخش دندانپزشکی نیز متخصصین مربوط به عصب کشی، ریشه، تشخیص، ارتودنسی، دندانپزشکی اطفال، جراحی فک و صورت به مراجعان خدمات‌دهی می نمایند.

مدیر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب ایلام خاطرنشان کرد: در عرصه خدمات پزشکی و درمانی مربوط به بیماری‌های قلب و عروق در این کلینیک، خدماتی از قبیل اکوکاردیوگرافی نوار قلب، تست ورزش، نوار عضله، آنالیز انواع باتری‌های قلبی، کرایودرمانی پوست و نوار قلب جنین انجام می‌شود.

شیروندی در رابطه با ساعات کاری کلینیک تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب ایلام گفت: نوبت کاری این کلینیک در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۲ ظهر و در نوبت عصر از ساعت ۱۳:۳۰ لغایت ۲۰ خدمات دهی قابل ارائه خواهد بود.

وی در خاتمه سخنان خود به نوبت‌دهی به مراجعان در این کلینیک بصورت حضوری و غیرحضوری اشاره کرد و یادآور شد: در بخش نوبت‌دهی حضوری مراجعه می توانند در نوبت صبح از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۲ظهر نسبت به اخذ نوبت ویزیت اقدام نمایند. در بخش دندانپزشکی هم بدلیل الزامی بودن معاینه دندانپزشکی، نوبت‌دهی بصورت حضوری خواهد بود./ح

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار