انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت بنزین در بزرگراه شهید دستجردی کلانشهر اصفهان و برخورد آن با خودروهای دیگر، سبب تصادف زنجیره‌ای و مصدومیت ۹ نفر در روز شنبه شد.
کد خبر: ۱۱۱۱۹۶۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 24 June 2023

رییس اداره فرماندهی عملیات سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اظهار داشت: ساعت ۱۰ و ۳۹ دقیقه امروز حادثه انحراف یک دستگاه تانکر حامل سوخت در بزرگراه شهید دستجردی در جنوب اصفهان و برخورد آن با تعدادی از خودروهای سواری به مرکز آتش نشانی گزارش شد.

محسن بگدلی با بیان اینکه این تانکر از بزرگراه شهید دستجردی در حال تردد به سمت بزرگراه خلیج فارس و جنوب اصفهان بود، افزود: این خودروی سنگین به‌دلیل منحرف شدن وارد لاین مخالف (به سمت سیتی سنتر) شد و پس از برخورد با چند دستگاه خودرو در شانه خاکی کنار بزرگراه متوقف شد.

وی با اشاره به اینکه سوخت این تانکر، بنزین بود و اگر واژگون یا دچار نشتی می شد، موقعیت خطرناکی بوجود می آمد، تصریح کرد: با سرعت عمل نیروهای آتش نشانی و امدادی حاضر در محل از واژگون شدن این خودرو جلوگیری به‌عمل آمد و پس از ایمن کردن محل، نسبت به تخلیه سوخت از تانکر اقدام شد.

بگدلی خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی و خودروهای نجات از سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان نیز در این زمینه اعلام کرد: حادثه ترافیکی تصادف زنجیره ای حدود ۱۰ خودرو شامل ۹ خودروی سبک و یک دستگاه تانکر حامل سوخت در صبح شنبه در بزرگراه شهید دستجردی و ورودی دوم سپاهانشهر به این مرکز گزارش شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار