گردهمایی بیماران ای ال اس ونورو پاتی با حمایت جمعیت حمایت از بیماران ای ال اس برگزار گردید.
کد خبر: ۱۱۱۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵ 22 June 2023

در این برنامه حجت الاسلام  محمد زارعان مدیر عامل جمعیت حمایت از بیماران A LS و نوروپاتی با اشاره به اینکه از بدو تاسیس این مرکز هدف اصلی و منظور این جمعیت ایجاد اتفاقات خوب در حوزه درمان برای این عزیزان و تضمین سلامت روانی این بیماران بوده افزود، این بیماری بسیار مظلوم واقع شده، چنانکه برخی حتی اسم آن را هم تا حالا نشنیده اند.به همین دلیل برخی از خانواده ها به محض مواجه شدن با آن به سمت مشاوره گرفتن از افرادسود جو و باامیدهای واهی دچار سو استفاده شده و درگیر مسائل شدید مالی می شوند.

وی درادامه گفت: این جمعیت باارتباط با بهترین مراکز جهانی دارای اطلاعات به روز بوده و این اطلاعات در هر زمینه ای چه دارو و چه مسیر درمان به خانواده ها منتقل و اطلاع رسانی می گردد و از خانواده ها درخواست نمود برای مشاوره جز به مشاوران معتمد این جمعیت به فرد یا افراد دیگری مراجعه نکنند‌.

زارعان درادامه اضافه نمود همچنان تلاش می شود تا با ایجاد بستر های مناسب شرایط بهتری برای زندگی و دوره های درمان این عزیزان فراهم گردد.

وی درپایان یادآورشد، این جمعیت درتلاش است تا اولین کلینیک تخصصی بیماران A LS و نورو پاتی در کشور را که مقدمات نهایی ساخت آن فراهم گردیده را راه اندازی نمایند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار