این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اعتقادمان بر این است که دانشجوی علمی و کاربردی دنبال کار دولتی نگردد، گفت: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می‌توانند مولد باشند و اشتغالزایی لازم را ایجاد کنند
کد خبر: ۱۱۰۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 13 October 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد.

عباس ظریفی در نشست با اصحاب رسانه که به مناسبت تاسیس بیست و سومین سال تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۸ مهرماه به نام روز تأسیس دانشگاه علمی و کاربردی نامگذاری شده است.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه علمی و کاربردی دانشگاه نسل سوم است و به عنوان دانشگاه کارآفرین نامگذاری شده است، گفت: دانشگاه علمی و کاربردی ابتدا منحصراً به آموزش می‌پرداخت که پس از مدتی پژوهش را در کنار آموزش ارتقاء بخشیدیم و پس از آن به سمت دانشگاه‌های اشتغالزا و کارآفرین روی آوردیم.

ظریفی با بیان اینکه دانشگاه‌های علمی و کاربردی متناسب با نیازهای هر منطقه طراحی شده است، گفت: دانشگاه علمی و کاربردی تلاش می‌کند تا دانشجویان متخصص تربیت کند.

این مسئول در ادامه تعداد مراکز علمی و کاربردی فعال در کهگیلویه و بویراحمد را ۱۲ مرکز عنوان کرد و گفت: تعداد دانشجویان علمی و کاربردی در استان هشت هزار نفر بوده که دو هزار دانشجوی جدیدالورود به این تعداد اضافه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه ثبت‌نام دانشجویان مقطع کاردانی در حال اتمام است و کارشناسی هنوز آغاز نشده است، گفت: برآورد ما است که هر یک از مراکز ۴۰۰ دانشجو پذیرش داشته باشند.

ظریفی تعداد دانشجویان پیش‌بینی شده جدیدالورود دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد را دو هزار نفر عنوان کرد و گفت: هزار و ۳۰۰ متقاضی تدریس در سامانه دانشگاه علمی و کاربردی ثبت‌نام کردند که بالغ بر ۶۰۰ نفر از مدرسان را معرفی کردیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه خبر داد و گفت: این همایش فردا و به مناسبت دانشجویان جدیدالورود و سالگرد تاسیس دانشگاه علمی و کاربردی ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن شهید ایزدپناه برگزار می‌شود.

این مسئول در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اعتقادمان بر این است که دانشجوی علمی و کاربردی دنبال کار دولتی نگردد، گفت: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی می‌توانند مولد باشند و اشتغالزایی لازم را ایجاد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار