۱۹۹واحد مسکونی نوسازی شده در بافت فرسوده اصفهان افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ 24 May 2023

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه به مناسبت سوم خرداد پنج هزار و هشت واحد مسکونی نوسازی شده توسط مردم در بافت‌های فرسوده ۶۷ شهر کشور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود گفت: ۱۹۹ واحد مسکونی نوسازی شده مردمی در بافت‌های فرسوده استان اصفهان از مجموعه طرح‌های در دست اقدام این استان، همزمان با سراسر کشور است.
علیرضا قاری قرآن به تسهیلات ۱۰ هزار میلیاردی برای احداث این واحد‌ها اشاره کرد و افزود: واحد‌های نوسازی شده در ۶۵ طرح تعریف شده در محدوده‌های بافت فرسوده شهری استان شامل شهر‌های اصفهان، کاشان، شهرضا، آران و بیدگل، خمینی شهر، مبارکه، نطنز، گلپایگان و نجف آباد احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه ۱۰۴ شهر استان اصفهان بافت فرسوده مصوب دارند گفت: وجود نقشه بافت فرسوده مصوب کمک می‌کند تا بتوانیم از اعتبارات دولتی برای بهسازی بافت‌های فرسوده استفاده کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه در استان ۱۴ هزار هکتار از اراضی شهری در زمره بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری قرار دارد افزود: هفت هزار و ۳۷۹ هکتار از این پهنه‌ها به بافت فرسوده شناسایی شده، سه هزار و ۷۸۳ هکتار به سکونت گاه‌های غیررسمی شناسایی شده و سه هزار هکتار به بافت‌های تاریخی اختصاص دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار