رییس کمیته امداد استان اصفهان گفت: ۱۷ هزار و ۲۸۰ دختر یتیم و نیازمند تحت پوشش این نهاد نیازمند یاری خیران هستند.
کد خبر: ۱۱۰۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ 21 May 2023

کریم زارع، با بیان اینکه اکنون در اصفهان ۱۱۷ هزار نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت می‌کنند، افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای کمک به نیازمندان بر اساس سیره و فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی اضافه کرد: نیکوکاران می‌توانند آمادگی خود را برای حمایت از فرزندان طرح اکرام ایتام و محسنین با ثبت نام در سایت ekram.emdad.ir, همچنین ارسال عدد یک به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد در سراسر استان اعلام کنند.

رییس کمیته امداد اصفهان با بیان اینکه در مجموع ۳۱ هزار فرزند خانوارهای مددجو تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: سال گذشته افزون بر ۳۰۰ نفر از فرزندان مددجویان بصورت رایگان در مدارس هیات امنایی، غیرانتفاعی و نمونه دولتی تحصیل کردند که امیدواریم در سال تحصیلی آینده این تعداد با مشارکت نیکوکاران افزایش یابد.

وی افزود: همچنین بیش از ۴۱ هزار دانش آموز و سه هزار دانشجو در استان تحت حمایت این نهاد هستند که خیران می توانند حمایت از فرایند تحصیل آنها را بر عهده بگیرند.

زارع یادآور شد: سال گذشته ۶۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به خانواده ها و فرزندان تحت حمایت این نهاد با هدف رسیدگی به امور فرهنگی، تربیتی، تحصیلی آنها پرداخت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار