با استفاده از روش های تامین مالی نوین؛
مدیرعامل شرکت عمران با اشاره به پیشرفت خوب پروژه متروی بهارستان علیرغم محدودیت های مالی افزود: با وجود اینکه تامین زمین برای ضمانت گذاشتن نزد بانک ها مشکل است اما در حال تلاش هستیم و علی رغم اینکه منابع صندوق توسعه ملی زیاد نیست اما این امید را داریم که پس از طی مراحل قانونی و اخذ مجوزها، منابع لازم برای تامین تجهیزات مترو را به دست آوریم.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸ 20 May 2023

سیدمحسن طباطبایی تصریح کرد: در تلاشیم شهرداری اصفهان به وظایف قانونی خودش عمل کند و خط سیر ایستگاه های در مسیر و در راستای تکالیف قانونی اش را به عهده بگیرد. بنابراین این پروژه عملا با همراهی شهرداری اصفهان فعال خواهد شد و نوید بخش این است که مردم این شهر می توانند از حمل و نقل ارزان و ایمن برخوردار شوند. همچنین می تواند نرخ زیست پذیری شهر را بهبود بخشد.

وی ادامه داد: مجوزهای مورد نیاز برای تامین مالی پروژه های زیربنایی و روبنایی در حال پیگیری است و مکاتبات آن در گام اول صورت گرفته است. دنبال هستیم زمین ضمانت بگذاریم در بانک مسکن و از طریق ضمانت زمین ؛ وام بگیریم. در گام اول اخذ ۳۰۰ میلیارد تومان وام در مرحله کارشناسی است و باید هر چه سریعتر مشکلات آزادسازی زمین ها و یا حل اختلاف را با همکاری خوبی که نهادهایی مثل دادگستری و سایر نهادهای مرتبط دارند، حل کنیم.

طباطبایی افزود: برنامه ریزی اولیه برای اخذ موافقت اصولی شهرک حمل و نقل یا تیر پارک انجام شده که منطقه ویژه حمل و نقل ایجاد می کند که در آن کامیونها حمل و نقل بار به سراسر کشور انجام می دهند و اتوبوس ها حمل و نقل گسترده مسافر را انجام می دهند. البته نیاز به هماهنگی و مجوزهای زیادی در حوزه های مختلف دارد و ممکن است نتوانیم این مجوزها را اخذ کنیم اما به جد پیگیر موضوع هستیم.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان افزود:
ما با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و ارتباطات راهبردی بهترین خودرو را برای پلیس راهور بهارستان فراهم کردیم که در حال استفاده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار