استاندار اصفهان با اشاره به اینکه شان حضور ما در گرو رسیدگی به مشکلات مردم است، گفت: به تعبیر حضرت امام(ره)، ما هیچ شانی جز خدمتگزاری به مردم نداریم و اگر ضرورتی برای رسیدگی به مسائل آنها وجود نداشته باشد، حضور ما نیز توجیه و ضرورتی نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۰۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰ 20 May 2023

سیدرضا مرتضوی با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردمی(سامد) با مردم استان بصورت تلفنی گفت‌وگو کرد.
وی در حاشیه این برنامه گفت: برنامه‌هایی که در استان برای ایجاد ارتباط و شنیدن صدای مردم صورت می‌گیرد، تنوع و گستردگی زیادی دارد.
مرتضوی ادامه داد: مدیران کل و رییسان دستگاه‌های اجرایی استان، یک روز در هفته را به ملاقات مردمی اختصاص می‌دهند و هر هفته یک نفر از مدیران کل استان در سامانه سامد حضور می یابد و بصورت تلفنی با مردم گفت وگو می‌کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود مشغله‌های بسیار، بنده نیز هر ماه یک باره افتخار حضور در این سامانه و برقراری ارتباط تلفنی با مردم را دارم و ملاقات حضوری با آنها نیز بصورت یک روز در ماه، برنامه‌ریزی می شود.
مرتضوی خاطرنشان کرد: البته مشکلات مردم زیاد است؛ اما خدمات بسیاری هم در استان صورت می‌گیرد که شنیده نمی شود و مدیران استان می‌کوشند در قالب ارتباط چهره به چهره، تلفنی و در قالب سفرهای شهرستانی، با مردم ارتباط برقرار کنند.
استاندار اصفهان یادآور شد: مردم عزیز با مراجعه به میز خدمت استانداری می‌توانند در برنامه ملاقات مردمی ثبت نام کنند تا تاریخ و ساعت ملاقات به آنان اعلام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار