انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان اصفهان، همزمان با ۱۱ تیرماه روز جهانی ورزشی نویسان دومین جشنواره تخصصی این حوزه را برگزار می کند.
کد خبر: ۱۱۰۶۱۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹ 20 May 2023

امین کریمیان رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره تخصصی ورزشی نویسان این استان، اظهار داشت: همه روزنامه نگاران، خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان فعال در مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و اطلاع رسانی می‌توانند آثار برتر خود را جهت شرکت در این رقابت رسانه‌ای به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در مورد اهداف برگزاری این جشنواره، خاطرنشان کرد: افزایش انگیزه، خلاقیت و ایجاد رقابت در جامعه ورزشی نویسان، ارتقای کیفی محتوا و پیشرفت رسانه‌ای این قشر و هم افزایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌ها و همچنین تاکید بر روحیه مطالبه گری و پرسش‌گری توسط ورزشی نویسان اولویت‌هایی است که برای برگزاری این جشنواره در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان، شرکت کنندگان این جشنواره در بخش‌های تیتر، خبر، گزارش، مصاحبه، تحلیل، یادداشت، عکس، طراحی، گرافیک، کاریکاتور و چندرسانه‌ای می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

کریمیان تصریح کرد: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شود که در فاصله زمانی اول خرداد ۱۴۰۰ لغایت اول خرداد ۱۴۰۲ در یکی از نشریات سراسری، نشریات استانی، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایت‌های مورد تأیید استان منتشر شده باشد.

وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا پنج اثر در سه بخش ارسال کنند این در حالی است که آثار بدون نام باید تاییدیه رسانه را داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره انجمن ورزشی نویسان استان اصفهان با بیان اینکه آثار به دبیرخانه جشنواره به همراه مشخصات فرد شرکت کننده ارسال شود، ابراز داشت: در صورتی که هر بخش کمتر از ۱۰ شرکت کننده داشته باشد، آثار آن بخش داوری نخواهد شد.

کریمیان اضافه کرد: مهلت ارسال آثار از یکم تا ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ خواهد بود و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی aipsesesf@gmail.com ارسال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار