امام جمعه موقت اصفهان:عظمت ناوشکن دنا، به دشمن فهماند که ملت ایران در قدم‌های خود استوار است و از مواضع خود یک قدم عقب‌نشینی نخواهد کرد.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶ 19 May 2023

حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی، امام جمعه موقت اصفهان در سخنرانی نمازجمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه ناوشکن تماما ایرانی دنا حدود هزاران کیلومتر در آب‌های دنیا دور زده است، گفت: روسیه اعلام کرده بود، این حرکت تنها به دست کشور‌های ابرقدرت امکان پذیر است، اما ایران اسلامی توانست در این آب‌های با عظمت پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و در پیش بودن روز دخترافزود: این بانوی بزرگوار، الگوی همه پیروان مکتب اسلام است و مصداق یکی از افراد عارفه، عاقله و عالمه‌ای است که دانشمندان در زمان حیاتش از وجود مبارک او استفاده می‌کردند حتی در تاریخ آمده است زمانی که پدرشان در زندان بودند، مردم مسائل شرعی خود را از این بانوی بزرگوار می‌پرسیدند.
وی همچنین با اشاره به سوم خرداد و موضوع آزادسازی خرمشهر و روز دزفول گفت: این روز‌ها در تاریخ انقلاب ما جایگاه ارزشمندی دارد، هرچه جامعه پیش می‌رود باید مطالب مربوط به این روز‌ها و دفاع مقدس را برجسته‌تر نشان داد و با جهاد تبیین به جوانان تفهیم کرد.
وی به برخی مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: امید است مشکلات اقتصادی برطرف شود، اما طبق گفته‌های مقام معظم رهبری، مقاومت هزینه دارد و باید بتوانیم با این مقاومت از این گردنه‌ها عبور کنیم و امید است مسؤولان نیز بر برطرف کردن مشکلات جامعه، بیشتر تلاش کنند تا موفقیت‌های ایران بیشتر به چشم آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار