وزیر کشور؛
وزیر کشور گفت: ضروری است اطلس مخاطرات استان اصفهان هرچه سریع‌تر و با دقت و با قابلیت عملیاتی بودن تنظیم و تدوین و طرح‌های مدیریت بحران دنبال شود.
کد خبر: ۱۱۰۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 19 May 2023

احمد وحیدی روز جمعه در جلسه قرارگاه آب و بررسی مخاطرات فرونشست و آلودگی هوای اصفهان در سالن اجتماعات استانداری افزود: اصفهان در همه بحران های ملی در میدان بوده و فعالیت های ارزشمندی را در شرایط سخت برای سایر استان های کشور انجام داده که ارزشمند است.

وی ادامه داد: اصفهان از جمله استان‌های پیشرو ست که در خصوص چالش‌های مدیریت بحران ، اطلس مخاطرات استان را در دست تنظیم دارد که اقدام شایسته تقدیری است.

وزیر کشور اظهار داشت: با کم کاری سازمان‌هایی که باید پشتیبان مدیریت بحران باشند، برخورد می شود و در صورت جمع بندی و ارسال اطلاعات به وزارت کشور وضعیت دستگاه‌هایی که باید در شرایط بحرانی کمک رسان باشند و تامین منابع داشته باشند و در این زمینه کوتاهی کنند را به صورت مستقل پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای تأمین آب استان اصفهان، پروژه‌های آبرسانی به این خطه با جدیت پیگیری و اجرا خواهند شد.

وحیدی یادآور شد: گزارشی در خصوص مخاطرات آلودگی هوا در استان اصفهان در این نشست ارائه شد که گزارش تلخی بود در این راستا بایستی طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان با جدیت دنبال شود.

وی یادآور شد: رفع مشکل آلودگی هوا ساده تر از معضل کمبود آب است، زیرا تامین آب زمان بر است اما مقابله با آلودگی هوا با راهکارهای کارشناسی شده در سریع ترین زمان، عملیاتی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار