دغدغه ها، راهکارها و گلایه های فعالان اقتصادی و دانش بنیان و همچنین مشکل آب استان را در تهران تا رسیدن به نتیجه پیگیری می کنیم.
کد خبر: ۱۱۰۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳ 18 May 2023

وزیر کشور در نشست شورای اداری استان اصفهان گفت: اصفهان نقطه ای کانونی و مهم در کشور است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پیشتاز بوده و هست و باید نقطه امید و توجه برای همگان باشد.

احمد وحیدی به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: با مشارکت مردم در انتخابات، صحنه دیگری از موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

وی گفت: ستاد انتخابات در وزارت کشور تشکیل شده و به استان ها ابلاغ شده که ستادها را تشکیل دهند و برای کارهایی که طبق برنامه زمان بندی باید انجام شود، برنامه ریزی کنند.

وی با بیان اینکه دشمن با زیرسوال بردن خدمات مجلس و دولت به دنبال مأیوس کردم مردم است، افزود: دولت و مجلس به دنبال حل تک تک مشکلات هستند و مردم بدانند در مسیر توسعه و پیشرفت هستیم.

وزیر کشور اضافه کرد: دغدغه ها، راهکارها و گلایه های فعالان اقتصادی و دانش بنیان مثل قیمت گذاری اجناس، تأمین ارز، تغییر مقررات آنی و پیشنهادها و نقطه نظرهای مسئولان استان از جمله درباره آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی بویژه موضوع آب را شنیدیم که به اطلاع مسئولان مربوطه خواهیم رساند.

وحیدی در خصوص حل مشکل آب گفت: طرح ها برای حل این موضوع دیده شده و برخی در دست اقدام و بازدیدی هم که از منطقه شرق اصفهان از جمله تالاب بین المللی گاوخونی داشتم در همین خصوص بود و نیاز مردم استان اصفهان برای تأمین آب نیاز به حق است و باید پیگیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار