مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: تدوین و اجرای استانداردهای تهیه منابع آب گرم با توجه به شاخصه‌های استان اردبیل در این حوزه به استان اردبیل واگذار شده است.
کد خبر: ۱۱۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی صبح امروز در جلسه شورای استاندارد در اردبیل اظهار کرد: برابر بند 24 اقتصاد مقاومتی مبنی بر افزایش پوشش استاندارد برای کلیه محصولات داخلی و ترویج آن که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شود وجود بیش از 60 مورد مرکز آب درمانی و چشمه‌ای در استان اردبیل سازمان ملی استاندارد ایران تدوین استاندارد ملی کیفیت خدمات در مراکز درمانی چشمه‌های آب گرم و آب سرد را به اداره کل استاندارد اردبیل واگذار کرد.

وی یادآور شد: در تدوین این استاندارد از همکاری و نظرات کارشناسان و متخصصان در شرکت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب استان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و اساتید دانشگاه استفاده خواهد شد.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: در این استاندارد امکانات و الزامات بهداشتی، فضای مفید، اورژانس و پزشک مستقر، ظرفیت مجاز پذیرش فضای پارک و سایر خدمات رفاهی جهت ارائه خدمات بهینه به مراجعان لحاظ خواهد شد.

علایی افزود: برابر تفاهم‌نامه صورت گرفته با مراکز دانشگاهی در استان تلاش بر این است که بتوانیم ارتقای استاندارد خدمات رفاهی در داخل استان را با استفاده از ظرفیت‌های موجود دانشگاهی و مراکز علمی به نحو احسن به انجام رسانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار