مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان با اشاره به نام نویسی ۴۲۲ هزار نفر متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی مسکن استان گفت: از این تعداد ثبت نام ۱۴۰ هزار نفر نهایی شده است.
کد خبر: ۱۱۰۲۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 26 April 2023

علیرضا قاری‌قرآن روز چهارشنبه در حاشیه جلسه شورای مسکن شهرستان اردستان به خبرنگاران افزود: ۵۰ درصد از ثبت نام شدگان نهایی نهضت ملی مسکن مربوط به کلان شهر اصفهان و بقیه مربوط ۱۱۰ شهر استان است.

وی اظهار کرد: در استان اصفهان ۲ هزار هکتار الحاق کلی در شهرهای مختلف به طرح نهضت ملی مسکن داریم و تاکنون الحاق ۹۶۰ هکتار انجام شده ،در سال جاری بیش از ۷۰ درصد زمین های الحاقی به طرح نهضت ملی مسکن را مشخص کرده و وارد مرحله اجرایی شده ایم و پیگیر برنامه زمان بندی پیشرفت این طرح ها هستیم.

مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان بیان کرد: امروز در جلسه شورای مسکن اردستان موضوع الحاق اراضی در شهرهای اردستان،زواره و مهاباد بررسی شد و بنا داریم در این شهرها واحد ها به شکل یک طبقه و ویلایی به مردم واگذار شود.

قاری قرآن گفت: در شهر زواره نیازمند انجام الحاق زمین به طرح نهضت ملی مسکن هستیم و مقرر شد هفته آینده مسائل اداری آن انجام شود،در شهر اردستان ۳۹ هکتار به طرح یادشده الحاق شد و هفته آینده ابلاغ آن اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار