رییس کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی استان البرز گفت: بازنشستگان ارتش بهترین لحظات عمر خود را در وسعت جغرافیای کشور اعم از دریا، کویر، کوهستان و آسمان سپری کرده و ایثارگری کردند.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸ 16 April 2023

ارتشیان بهترین لحظات عمر خود را در وسعت جغرافیای کشور ایثار کردند

به گزارش «تابناک البرز» سرتیپ دوم ستاد محمود ابراهیمی نژاد در آستانه ۲۹ فروردین ماه مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی افزود: مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در جبهه های مختلف جنگیدند تا ملت عزیز و جغرافیای ایران بماند و مرزها و عزت ما حفظ شود.

وی ادامه داد: مردانی که در ماموریت های سخت و طاقت فرسای جنگی هفته ها و ماه ها از خانواده خود دور بودند و حتی بعضی مواقع در زمان تولد فرزندان در کنار همسر خود حضور نداشتند ولی در عین حال با تربیت مناسب، فرزندانی را تحویل جامعه دادند که امروز در حوزه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و هنری جزو بهترین افراد کشور هستند.

ابراهیمی نژاد اضافه کرد: کانون بازنشستگان آجا عبادتگاه عشاق خود می باشد زیرا خدمت رسان کسانی است که جزو نجیب ترین افراد جامعه هستند زیرا این افراد پیش از پیروزی انقلاب شکوهمندانه اسلامی نقش فراوانی در پیروزی این انقلاب در سال ۱۳۵۷ داشتند.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نیز غیورمردان ارتش جمهوری اسلامی مردانه جنگیدند و جهاد کردند و برای حفظ کشور، انقلاب اسلامی و مرزهای کشور شهید، اسیر و جانباز شدند.

رییس کانون بازنشستگان ارتش استان البرز افزود: ارتش جمهوری اسلامی و بازنشستگان آن پس از هشت سال دفاع مقدس نیز در مرحله سازندگی برای افزایش توان دفاعی کشور و حفظ اقتدار ایران اسلامی در حوزه های مختلف زمینی، هوای، دریایی و پدافند مردانه پای کار آمدند و امروز افتخار داریم که ارتش جمهوری اسلامی جزو مقتدرترین و نجیب ترین ارتش های دنیا است.

کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی در استان البرز بالغ بر ۱۶ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر نیروی زمینی، هوایی و دریایی را تحت پوشش خود دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جانباز، ۸۰۰ نفر آزاده و بالغ بر هفت هزار نفر ایثارگر هستند.

همچنین ۶۵ نفر از این افراد از امیران و فرماندهان ارتش می باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار