رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، محدودیت‌ها و تدابیر روان سازی ترافیک بمنظور تسهیل شهروندان روزه‌دار اصفهانی در شبهای قدر را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۹۹۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ 09 April 2023

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: از ساعت ۲۰ شب‌های قدر تا پایان مراسم، توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه درشهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا داده ممنوع است.

وی اظهار داشت: درصورت ازدحام جمعیت محدودیت‌های یاد شده در رینگ های بعدی از خروجی بزرگراه همت به‌سمت گلستان شهدا ،میدان بسیج، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار نیز اجرا و اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده بویژه مهدیه رباط، و چهارراه عسگریه ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش بینی شده است.

سرهنگ محمدی از شهروندان تقاضا کرد که از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه‌ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های درنظر گرفته شده خودداری کنند.

وی یادآور شد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل های تعیین شده، و پیش بینی وسایل حمل و نقل عمومی از شهروندنان درخواست می‌شودبرای روان‌سازی ترافیک بیشترین همکاری را با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در استان داشته باشند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان افزود: از توقف های غیر مجاز در حاشیه معابر و پیرامون منازل شهروندان و ایجاد مزاحمت برای آنها نیز خودداری شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار