در دوران دولت اصلاحات از صدور انواع مجوز ایستگاه مترو تا ایجاد مزرعه عظیم رمز ارز به مجموعه ماموت کارسازی شد، اما تقاضای خرده مالکان و صنعتگران بر روی زمین ماند.
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹ 28 February 2023

شرکت ماموت حقوق مالکانه همسایگان خود را به رسمیت بشناسد

به گزارش «تابناک البرز» شرکت ماموت مدتی طولانی در منطقه غرب البرز مشغول فعالیت ساخت و ساز و واردات انواع کالا گرفته تا کامیون اتومبیل سواری و استخراج رمز ارز و غیره میباشد، گذشته از نحوه عملکرد این شرکت، اما و اگرهای چرایی صدور مجوز استخراج رمز ارز و ایجاد مزرعه عظیم ماینرها و گسترش عجیب و غریب حوزه سرزمینی که در این راستا هیچ حریم و مرزی هم قائل نیست از ایجاد ساختمان روی کانال انتقال آب گرفته تا ایجاد راه بند و‌ عدم رعایت قوانین مالکانه همسایگان خرده صنعتگر که مکرر برای احقاق حقوق خود در راه مراجعه به نهادهای قضایی و حکومتی برای احقاق حقوق مالکانه و اخذ مجوز کارگاه صنعتی خود هستند. 

اما تقاضای این افراد برای ایجاد کارخانه با توجه به اعلام منطقه صنعتی نتیجه ای در بر نداشته است تا بتوانند در راستای ایجاد اشتغال و تولید پیرو فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب لبیک گویان قدمی بردارند لاجرم با نا امیدی از هرگونه نتیجه برای ایجاد کارگاه در زمین شخصی خود سرگردان هستند.

در دوران دولت اصلاحات از صدور انواع مجوز ایستگاه مترو تا ایجاد مزرعه عظیم رمز ارز به مجموعه ماموت کارسازی شد، اما تقاضای خرده مالکان و صنعتگران بر روی زمین ماند. لذا از مسئولین کشوری و استان البرز انتظار میرود به مشکلات صنعتگران با نگاه ویژه رسیدگی گردد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار