امام جمعه موقت اصفهان گفت: بالاترین نعمت بشریت، نعمت خلقت و هدایت است که هدایت با بعثت پیامبر (ص) انجام می‌شود و آنچه که از ظلم و طغیان مشاهده می‌شود فاصله گرفتن از ریشه‌های خدایی است.
کد خبر: ۱۰۹۳۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱ 24 February 2023

حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه در محل مصلی اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جلسه خبرگان رهبری افزود: ناامیدی نباید در دل مردم ایجاد شود اگر چه مشکلات وجود دارد و وظیفه مسوولان است که در راستای حل مشکلات نهایت تلاش خود را بکنند.

وی ادامه داد: این ملت حق زیادی به گردن ما دارد و باید به این ملت کمک و مشکلاتشان را رفع کرد.

امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد: در سال های گذشته کشور در عرصه های مختلف نظامی، دانش بنیان پیشرفت داشته است. هفته ای نیست که رسانه ها در مورد این دستاوردها خبر ندهند و همین نتایج چشم آمریکا و صهیونیست‌ها را کور کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی با اشاره به پیشرفت های موشکی ایران و اذعان دشمنان و صهیونیست‌ها به این دستاوردها اظهار داشت: هر ابرقدرتی و هر دشمنی بخواهد کشورمان رو نگاه چپ بکند آن را به تپه ای خاک تبدیل خواهیم کرد.

وی افزود: کسانی که خداوند را شاهد ناظر اعمال خود قرار می‌دهد بهشت در انتظارشان خواهد بود و کسانی که جهنم را زیر سوال می برند و می گویند این سخنان روحانیون است جهنم برای آنها مهیا شده است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به سخنان بزرگان تصریح کرد: نعمت خلقت از همه بالاتر است و پس از آن نعمت هدایت قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین میردامادی اظهار داشت: رحمت، وحدت، به داد فقرا رسیدن و تعاون از جمله تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنان ایشان در خصوص بعثت در هفته اخیر بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار