استاندار اصفهان گفت: مسیر دسترسی ۱۵۵ روستا در این استان در پی بارش‌های اخیر مسدود شده است که بازگشایی آن همکاری همه دستگاه‌های مرتبط را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۰۹۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶ 15 February 2023

سید رضا مرتضوی روز چهارشنبه در جلسه کارگروه مدیریت بحران استان اصفهان با محوریت بارش های اخیر افزود: ارتباط مخابراتی برخی مناطق نیز دیروز و برخی هم امروز قطع شده است.

استاندار تاکید کرد: تمام نهادها و دستگاه‌های مربوطه تا ۴۸ ساعت آینده برای رفع مشکلات به ویژه در مناطق روستایی استان اصفهان در آماده باش کامل قرار بگیرند.

وی اضافه کرد: منکر این نیستیم که مردم ممکن است در برخی مناطق بارش‌های سنگین تری را هم دیده باشند اما این نافی وظیفه ما نخواهد بود.

استاندار تصریح کرد: اصفهان نباید در چنین شرایطی و با یک بارندگی دچار مشکل شود، این درست که ممکن است همه جا این مشکلات باشد اما ما نباید اجازه دهیم چنین اتفاقاتی رخ دهد.

مرتضوی با بیان اینکه امید مردم به ماست، اظهار داشت: تا ۲۴ ساعت آینده بخش خصوصی و دولتی مکلفند تمام امکانات خودشان را در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار دهند و هر نهادی همکاری نکرد، حتما با او برخورد می‌کنیم.

وی افزود: برخی از مناطق استان بیش از دو هفته است که درمحاصره برف قرار دارند پیگیر هستیم که مجوز به مجموعه ارتش جمهوری اسلامی داده شود تا بتوان از امکانات آن ها هم استفاده شود.

استاندار اضافه کرد: آبگرفتگی هایی در سطح شهر اصفهان که ممکن است به آسیب رسانی به منازل منجر شود نیازمند رفع مشکل در گلوگاه هاست باید مشکل از بالادست حل بشود تا آب سراریز نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :