سید علی عبدالهی گفت: اولین توقفگاه ناوگان باری درون شهری در غرب اصفهان واقع در منطقه 11 شهرداری - رهنان- راه اندازی و به صورت 24 ساعته مشغول به فعالیت می باشد.
کد خبر: ۱۰۹۲۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴ 13 February 2023

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان ادامه داد: توقفگاه دیگری نیز در منطقه 7 در مجاورت دهکده المپیک با وسعت 4 هکتار با هماهنگی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان راه اندازی شده و مشغول به فعالیت می باشد .

وی به رانندگان و مالکان ناوگان بار توصیه کرد : جهت جلوگیری از خسارات به زیرساخت ها و تاسیسات شهر نسبت به پارک و توقف در این مکان ها اقدام نمایند و از ورود خودروهای سنگین و نیمه سنگین خود به شهر جلوگیری کنند که در غیر این صورت توسط دوربین های ثبت تخلف ، عوامل راهور وبازرسان سازمان مدیریت حمل و نقل بار ، خودروهایی که در ساعات غیر مجاز و معابر غیر مجاز تردد نمایند اعمال قانون خواهند شد.

گفتنی است سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری به منظور بهبود حمل و نقل بار در شهر، از طریق برنامه ریزی جهت تقویت و توسعه ناوگان، اعمال نظارت صحیح، توسعه و ایجاد زیرساخت های حمل و نقل بار (پایانه ها، توقفگاه ها، بارانداز های مورد نیاز و ...) و استفاده از امکانات بخش های مختلف از جمله بخش خصوصی و تعاونی در امر جابجایی مدیریت شده بار، در راستای اجرای اهداف و وظایف تعریف شده، ایجاد و به انجام وظیفه مشغول می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار