رییس دیوان عالی کشور بابیان اینکه مردم منطقه اردستان به لحاظ پایبندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و غیرت دینی ظرفیت بزرگی دارند، گفت: مسئولان باید با شتاب بیشتری مشکلات مردم را رفع کنند.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴ 10 February 2023

حجت الاسلام احمد مرتضوی مقدم روز جمعه در یادواره سرداران و ۱۲۰ شهید دهستان برزواند اردستان در روستای نیسیان افزود:این منطقه مردمی مستعد در همه حوزه ها دارد و در توزیع امکانات باید به این توانمندی ها توجه شود، امیدواریم مسئولان بتوانند مشکلات این مردم را به سرعت رفع کنند.

وی اظهار کرد:در اسلام حکومت با محوریت اسلام غیر از نظام اسلامی در طول تاریخ نبوده و خداوند خواست این نعمت نصیب ملت ایران شود و باید باید قدردان نعمت بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

رییس دیوان عالی کشور گفت: نظام اسلامی با خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید آبیاری شد و هیچ سالگردی را بدون یاد شهدا جشن نمی گیریم و همیشه جشن پیروزی همراه با یاد شهیدان والامقام است.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: امکانات کشور باید با توجه به ظرفیت های مردم هر منطقه توزیع شود و مردم این منطقه چه به لحاظ ولایت مداری و پایبندی به ارزش ها و چه شهدایی که تقدیم انقلاب کرده اند و چه در حوزه های خوداشتغالی و تولید، ظرفیت های بزرگی دارند اما منطقه محروم است و مسئولان باید مشکلات را احصا کرده و امکانات مورد نیاز برای مردم منطقه فراهم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار