تابناک: یک کلاهبردار در اصفهان با فروش 24 قطعه مجسمه عتیقه تقلبی به یکی از شهروندان بیش از 800 میلیون ریال کلاهبرداری کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲ 10 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از، پایگاه خبری پلیس  این فرد کلاهبردار در عملیات ویژه کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری 800 میلیون ریالی از وی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ ستار خسروی افزود: در تحقیقات مشخص شد، فردی در تماس با شاکی اعلام کرده 24 قطعه مجسمه عتیقه پیدا کرده و حاضر است آنها را در ازای مبلغ 800 میلیون ریال به وی بدهد.

وی اظهار کرد: فرد مالباخته نیز پس از تهیه مبلغ درخواستی بر سر قرار حاضر شده و مجسمه ها را تحویل گرفت اما هنگام فروش متوجه تقلبی بودن آنها شد.

رییس پلیس آگاهی اصفهان گفت: متهم این پرونده شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد و به کلاهبرداری با مجسمه های تقلبی اعتراف کرد.

خسروی با بیان اینکه متهم همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد تاکید کرد: خرید و فروش اشیای عتیقه جرم است و به شهروندان توصیه می کنیم فریب افراد شیادی که اقدام به فروش این گونه اجناس می کنند را نخورند و در صورت برخورد با این افراد، موضوع را با پلیس در میان بگذارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار