مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: کتابی تحت عنوان "به یاد حاج قاسم" به کودکان مناطق محروم و دانش آموزان مقطع ابتدایی استان اهدا شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 29 December 2022

محمد خیاط زنجانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص اجرای برنامه های هفته بصیرت و دهه مقاومت که در پیش است، اظهار کرد: برنامه هایی که به مناسبت گرامیداشت دهه مقاومت و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار است برگزار شود به کلیه مراکز کانون ابلاغ گردیده است.

وی افزود: یک مسابقه کتابخوانی با همین محوریت و با همکاری حوزه هنری برگزار می شود، همچنین اهدای کتابی تحت عنوان به یاد حاج قاسم در مناطق محروم داشتیم که به دانش آموزان مقطع ابتدایی اهدا شد.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: همچنین برای این ایام یک مسابقه روزنامه دیواری برنامه ریزی شده که مربیان و اعضا می توانند شرکت کنند و از این جوایز بهره مند شوند، سرود سردار ایرانی هم سرودی است که تولید کانون بوده و پیرامون شخصیت حاج قاسم در مدارس اجرا می شود.

وی ادامه داد: برنامه ای با همکاری حوزه هنری تحت عنوان کاروان حبیب ویژه کودک و نوجوان برگزار شد  و ١ هزار نفر از کودکان و نوجوانان در این برنامه در قالب قصه گویی، تئاتر، پرده خوانی، مسابقه بین کودکان و آیتم عروسکی شرکت کردند.

خیاط زنجانی تاکید کرد: این برنامه به صورت ویژه در سالن روشن آفرینش کانون پرورشی واقع در سه راه ٢٢ بهمن پیاده شد و برنامه دیگر در روستاها و با اعزام تیم های روستایی بود که در اجرای آن ١٠٠ الی ١۵٠ کودک و نوجوان شرکت داشتند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار