بنا به تصمیم کمیته اضطرار استانداری
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا و افزایش غلظت آلاینده ها مدارس کلانشهر اصفهان و چند شهر دیگر فردا تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۸۲۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷ 19 December 2022

منصور شیشه فروش گفت: باتوجه به استمرار شرایط سکون هوا و پیش بینی هواشناسی مبنی بر سکون هوا، پایداری جو و افزایش غلظت آلاینده‌ها از بعدازظهر امروز تا پایان هفته بنابر تصمیم کمیته اضطرار در استانداری اصفهان مقرر شد فردا سه شنبه مورخ ۲۹ آذر تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهد‌های کودک و مدارس استثنایی در مناطق شش گانه شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین شهر و فولادشهر همچنین بخش مرکزی کاشان، آران بیدگل و شهر سجزی تعطیل است . 

وی در خصوص اجرای طرح محدودیت تردد زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب اصفهان هم گفت: این طرح که از ابتدای سال از ساعت ۱۶ تا ۲۱ اعلام شده بود، فردا تا پایان روز پنجشنبه از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه تردد خودرو‌های دودزا، فاقد معاینه فنی و فرسوده توسط پلیس راهور جلوگیری و اعمال قانون می‌شود گفت: در روز‌های گذشته اداره کل محیط زیست از واحد‌های آلاینده بازدید کرده مقرر شد با واحد‌های انتشار دهنده آلاینده هم برخورد شود.
شیشه فروش خاطرنشان کرد: از ۱۵ آذر تاکنون ۴۱۰ واحد آلاینده اخطاریه دریافت کرده اند، ۶۶ مورد را اداره کل محیط زیست به دادگاه معرفی کرده و ۱۵ واحد آلاینده نیز حکم پلمب دریافت کردند.
وی گفت: ۸۰۰ اتوبوسی که در شهر اصفهان فعال است باید استاندارد‌های سوخت را رعایت کرده و سوخت پاک بنزین و گازوییل در جایگاه‌ها توزیع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار