معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان از تثبیت شغلی بیش ۲ هزار کارگر شاغل در شرکت پلی اکریل ایران ( تولید کنند نخ الیاف پیلی استر ) در پی رفع برخی موانع تولید خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۲۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴ 18 December 2022

امیررضا نقش در جلسه بررسی وضعیت شرکت پلی اکریل و تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی افزود: در ماه‌های اخیر بسیاری از موارد توقیفی پلی اکریل توسط بانک‌ها رفع شده است و این شرکت با جدیت فعالیت خود را دنبال می کند؛ احیای این ۲ شرکت در دولت سیزدهم و مدیریت جدید استان در دستورکار قرار گرفت و به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: برای احیای این واحدهای تولیدی همکارهای خوبی انجام شده و این شرکت هم اکنون فعال است و توانسته بدهی های خود را تعیین تکلیف کند و با ۲ هزار و ۲۰۰ کارگر فعالیت خود را با جدیت دنبال کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه شرکت پلی اکریل اکنون هیچگونه معوقه حقوق و دستمزدی ندارد، گفت: خط اکریلیک این کارخانه فعال و خط پلی‌استر نیز صد در صد افزایش ظرفیت داشته است.

وی شرکت پلی اکریل را یکی از متقاضیان ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان عنوان کرد و گفت: مصوباتی برای بانک‌های عامل طرف قرارداد و تسهیلات شرکت پلی اکریل و شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی DMT منظور شده است.

نقش خاطرنشان کرد: تعیین تکلیف و تقسیط بدهی های این شرکت انجام و بسیاری از موارد توقیف شده شرکت پلی اکریل توسط بانک ها رفع توقیف شد که بسیار نویدبخش است.

وی افزود: تثبیت اشتغال برای ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در این شرکت انجام و مقرر شد مقدمات لازم برای بحث افزایش سرمایه شرکت پلی اکریل از محل ارزیابی مجدد دارایی‌ها با رفع موانع انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :