دبیر انجمن نساجی استان اصفهان گفت: صنعت نساجی با دارا بودن 2 هزار و 300 واحد صنعتی در استان حدود 130 هزار اشتغال ایجاد کرده است.
کد خبر: ۱۰۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ 05 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس مظفر چلمقانی ظهر امروز در نشست صنعت‌گران صنعت نساجی استان اصفهان با اشاره به برخی مشکلات این صنعت اظهار کرد: امروز بزرگ‌ترین مشکلات صنایع نساجی مسائل بانکی و مباحث مالیاتی است.

وی ادامه داد: اصفهان به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استان‌های صنعتی کشور دارای بیش از 8 هزار واحد صنعتی است که از این تعداد حدود 2 هزار و 300 واحد در زمینه نساجی فعالیت می‌کنند.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان یادآور شد: تعداد بسیار زیادی از واحدهای کارگاهی کوچک نساجی نیز در سطح استان فعال هستند اما تمامی واحدهای ما به دلیل مشکلاتی که مالیات، دارایی و بانک‌ها بر سر آنها آورده‌اند در حال نابودی هستند.

وی تاکید کرد: نساجی با قدمت 12 هزار ساله خود، 130 هزار شغل در استان ایجاد کرده است، البته ظرفیت‌های این صنعت بسیار زیاد است و نیاز به توجه مسئولان دارد، مشکلات را بارها مطرح کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه مشخصی دست پیدا نکرده‌ایم.

چلمقانی گفت: انجمن صنایع نساجی یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین تشکل‌های صنفی محسوب می‌شود، در این انجمن سعی شده تا مشکلات نساجان استان را به گوش مسئولان برسانیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار