مدیر صندوق بازنشستگی فولاد در منطقه اصفهان گفت: مطالبه این صندوق از دولت حدود 130 هزار میلیارد تومان است .
کد خبر: ۱۰۷۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲ 22 October 2022

میثم اسلامیان با بیان اینکه 90 هزار بازنشسته فولاد در کشور وجود دارند بیان داشت: سه پنجم جمعیت بازنشستگی فولاد کشور بصورت مستقیم زیر پوشش صندوق منطقه اصفهان شامل استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و فارس ساکن هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان این منطقه شامل سه مجموعه اصلی ذوب آهن، فولاد مبارکه و معادن می‌شوند ادامه داد: یک هزار و 590 خانواده در حوزه معادن، فولاد مبارکه سه هزار و 650 خانواده و بقیه هم جزو بازنشستگان ذوب آهن اصفهان هستند.

اسلامیان درمان را یکی از نقاط قوت تیم جدید مدیریتی در صندوق بازنشستگی کشور دانست و توضیح داد: بازنشستگان در زمینه درمان با مشکلات متعددی مواجه بودند و وام هایی که توسط صندوق به بازنشستگان پرداخت می شد در کمتر از یکسال از چهار میلیون با افزایش بیش از صد در صدی به 15 میلیون رسیده است.

به گفته وی، هزار و 688 بیمار صعب العلاج در بازنشستگان ذوب آهن، 187 بیمار در بازنشستگان فولاد هستند که سرکشی و پیگیری درمان بیماران صعب العلاج بطور مداوم انجام می شود.

اسلامیان اضافه کرد: در دوران شیوع کرونا حدود هزار و 50 نفر از بازنشستگان تحت پوشش صندوق در منطقه اصفهان فوت کردند.

مدیر صندوق بازنشستگی فولاد منطقه اصفهان با بیان اینکه هشت دفتر رابط در منطقه اصفهان وجود دارد افزود: تمرکز زدایی در این صندوق حذف شده و دفاتر رابطین این صندوق در شهرستان‌های خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، فولادشهر، زرین شهر، مبارکه، شهرکرد و شیراز مستقر هستند و دفتر جدیدی هم در آباده تاسیس شده و خدماتی که در دفتر اصفهان به بازنشستگان ارائه می شود در شهرستان‌ها نیز ارائه می شود.

اسلامیان اضافه کرد: پرداخت معوقات بازنشستگان فولاد به حدود دو هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، با این وجود به دنبال آن هستیم که این معوقات به سرعت پرداخت شود.

وی تصریح کرد: اقداماتی برای تأمین رفاهیات بازنشستگان انجام شده که ازجمله آن می‌توان به برقراری تفاهم‌نامه‌ای با هلال احمر برای تأمین تجهیزات لازم بیماران صعب‌العلاج اشاره کرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد منطقه اصفهان با بیان اینکه ما با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، اضافه کرد: به‌ازای هر هفت هزار نفر یک نفر نیروی فعال داریم اما کارمندان به خوبی خدمات را ارائه می‌دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار