حجت السلام و المسلمین محمودی گفت:دشمنان و بدخواهان نظام به آن دلیل که نمی‌خواهند پیشرفت‌های کشور را ببینند به شبهه‌افکنی می‌پردازند و عده‌ای هم فریب آن‌ها را می‌خورند.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 21 October 2022

امام جمعه موقت اصفهان در جمع نمازگزاران در مصلی اصفهان گفت: دنیای امروز علیه زنان عفیفه ، متدین و مومن ما جبهه گرفته در حالیکه ایران دارای رتبه اول دنیا در برابری تحصیل زن و مرد است و به عنوان مصداق عینی، ۷۰ درصد دانشجویان دانشگاه اصفهان را بانوان تشکیل می‌دهد.
حجت السلام و المسلمین محمودی افزایش ۲۰ برابری استادان دانشگاه و پیشرفت‌های فضایی و ماهواره‌ای، مراکز علمی، پژوهشکده رویان، بیوشیمی و ساخت رُبات‌های انسان نما در طول ۴۰ سال اخیر را نشان پیشرفت علمی کشور بیان کرد و افزود: هیچ جای دنیا مراکز علمی این گونه و با این سرعت با تمام دست اندازی‌های دشمن پیشرفت نداشته است.
وی با اشاره به اینکه ما در علم هسته‌ای برخلاف تمامی توطئه‌های دشمنان به پیشرفت‌های قابل توجهی رسیدیم ادامه داد: متاسفانه عده‌ای در داخل فریب جوسازی‌های رسانه‌ای دشمن را خورده مدام آیه یاس می‌خوانند و میخواهند مانع پیشرفت شوند، اما ملت با بصیرت برای آبادانی کشور در مقابله تمامی توطئه‌ها ایستاده اند.
امام جمعه موقت اصفهان افزود: رهبر معظم انقلاب که فردی فرزانه، بصیر و دشمن‌شناس هستند در جلسات متعدد از جمله در جمع نخبگان دانشگاهی رهنمود‌های بسیار ارزشمندی فرمودند و با بیان واقعیت‌ها، امید به جامعه دادند که این مصداق اصلی جهاد تبیین است.
حجت الاسلام و المسلمین محمودی گفت: از همان زمانی که انقلاب اسلامی شکل گرفت عده‌ای بودند که تحلیل می‌کردند که این انقلاب مدتی چند دوام ندارد و متزلزل می‌شود، ولی اکنون شاهد هستند که درخت تنومند انقلاب به یک شجره طیبه تبدیل شده است.
امام جمعه موقت اصفهان افزود:شاخه‌های انقلاب ریشه در درون دارد و به همین خاطر است که دشمنان و بدخواهان نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و فقط گاهی فضا را مسموم می‌کنندو عده‌ای را فریب می‌دهند.
وی گفت: در وقایع اخیر به مردم ایران نیروی انتظامی و بسیج ظلم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار