طرح پژوهشی مهرانی صفائیان عضو هیئت علمی و ۲ دانش آموخته دانشگاه صنعتی اصفهان در جشنواره "دستاورد" بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزیده شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴ 20 October 2022

رئیس بنیاد نخبگان استان گفت: مهران صفائیان، دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه صنعتی اصفهان با طرح شناسایی نظرات مخرب و غیر مخرب با استفاده از هوش مصنوعی برگزیده این جشنواره شناخته شد.
دکتر حسین ربانی افزود: فاطمه پیرنجم الدین، دانش آموخته و محقق پسا دکترا مقطع دکتری مهندسی کشاورزی، گرایش زراعت و اصلاح نباتات با طرح معرفی و اصلاح چمن متحمل به خشکی برای فضای سبز شهری و محمدمهدی مرادمند دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک، گرایش تبدیل انرژی با طرح شبیه‌سازی عددی و ساخت مبدل حرارتی عملکرد بالا مبتنی بر ساختار‌های شبکه‌ای از مستعدان برتر بنیاد ملی نخبگان شناخته شدند.
وی با اشاره به اینکه ارزیابی برگزیدگان بر اساس آثار و دستاورد‌های نخبگان در قالب‌های پوستر، کتاب، مقاله، پایان‌نامه، طرح پژوهشی و سخنرانی به همراه مستندات انجام شده گفت: ۹۵ طرح و دستاورد در رشته‌های فنی و مهندسی، پزشکی، علوم انسانی و هنر در مرحله نهایی این رویداد شرکت کردند که درنهایت داورن تخصصی ۱۵ طرح را بعنوان برگزیده انتخاب کردند.
نخستین جشنواره موفقیت‌های پژوهشی و فناورانه سرآمدان علمی و مستعدان برتر استان اصفهان با عنوان «دستاورد» توسط بنیاد نخبگان استان اصفهان برگزار شد.
طرح‌های برگزیده این جشنواره از پژوهانه ۳۰۰میلیون ریالی بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار