آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از طرح‌های منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اعتبار هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷ 12 October 2022

در ادامه برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی شهرداری اصفهان در نقاط مختلف شهر با شعار «به احترام مردم اصفهان»، امروز آیین آغاز اجرایی و افتتاح طرح‌های مختلف عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان برگزار شد.
آغاز عملیات اجرایی میدان عروج و خیابان سردار شهید منصور رئیسی، آغاز احداث پارک و زمین ورزشی در خیابان مصلی، بهره‌برداری از خیابان سعادت و دیگر طرح‌های منطقه شامل پیاده‌روسازی، ساماندهی انهار و مادی‌ها و احداث پل‌های عابرپیاده به ارزش هزار و ۳۷۰ میلیارد ریال بود.
شهردار اصفهان در این مراسم گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته هر دو هفته یکبار در قالب ویژه برنامه «به احترام مردم اصفهان» طرح‌های مختلفی در مجموعه شهرداری افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.
علی قاسم‌زاده افزود: احداث میدان عروج (شش‌راه سابق) و خیابان سردار شهید منصور رئیسی در یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی این منطقه آغاز می‌شود، چراکه در این محدوده به دلیل تردد زیاد خودرو‌ها و نداشتن گنجایش لازم معابر، شاهد تصادفاتی بودیم که امیدواریم این میدان تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث پارک و زمین ورزشی ۶۵۰۰ مترمربعی در محله مصلی گفت: این بوستان به نام «شهید ابوالفضل شیروانیان» اولین شهید مدافع حرم استان تا پایان سال تکمیل شود و به بهره‌برداری می‌رسد.
شهردار اصفهان افزود: درصدد هستیم تا خدمات به سمت محلات کمتر برخوردار سوق داده شود و در این راستا علاوه بر توزیع عادلانه امکانات، شاهد کاهش سفر‌های شهری خواهیم بود.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان هم با بیان اینکه محله مصلی، دشتستان و فرسان از شلوغ‌ترین و متراکم‌ترین محلات این منطقه است که ضرورت احداث فضای سبز، پارک و زمین ورزشی برای رفاه حال شهروندان احساس می‌شد گفت: این طرح تا شش ماه آینده با هزینه ۲۵ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.
داوود بحیرایی در خصوص میدان عروج (شش‌راه سابق) و خیابان سردار شهید رئیسی در این منطقه هم گفت: این میدان ۱.۶ هکتار است که فضای سبز آن نیز در دو باند کناری خیابان تا محله حصه ادامه پیدا می‌کند و با اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.
وی گفت: خیابان سعادت در محله گل نرگس به طول ۳۰۰ متر در محدوده بزرگراه شهید خزایی نیز امروز به بهره برداری رسید که آسفالت و پیاده‌رو سازی آن با هزینه ۲۳ میلیارد ریال اجرا شده است.
مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان افزود: اجرای پارک چشمه مرغاب هم به وسعت ۶۵۰۰ مترمربع در یکی از شلوغ‌ترین محلات منطقه ۱۰ امروز آغاز می‌شود که به خیابان‌های فرسان و ۲۴ متری اتصال پیدا می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار