مرکز آفرینش های ادبی قلمستان(دفتر تخصصی ادبیات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان) سلسله رویدادهای ادبی را با حضور دکتر رشید کاکاوند برگزار می کند.
کد خبر: ۱۰۶۹۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲ 15 September 2022
مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان در این رابطه گفت: چهارمین رویداد ادبی با عنوان “زیبایی شناسی در ادبیات فارسی” با حضور دکتر رشید کاکاوند، پنجشنبه ۲۴ شهریور از ساعت ۱۸ در حوضخانه قلمستان برگزار می شود.

الهه رضایی اظهار داشت: تلاش کرده ایم این برنامه، پنجشنبه آخر هر ماه برگزار شود تا شهروندان علاقمند، حضور در این رویداد را در برنامه خود قرار دهند.

وی افزود: در برنامه های گذشته، موضوع باورپذیری در شاهنامه را داشتیم و هم اکنون موضوع و عنوان برنامه زیبایی شناسی در ادبیات فارسی است. همچنین در آینده و به مناسبت های مختلف، درباره شاعرانی از جمله حافظ، مولانا و کمال اسماعیل جلساتی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رویداد را علاقمند کردن و آشتی دادن عامه مردم با ادبیات عنوان کرد و ادامه داد: در هر جلسه در خصوص یک شاعر و شعر او صحبت می شود، تاکنون در هر جلسه میزبان بیش از ۲۰۰ مخاطب بوده ایم و استقبال زیادی از این برنامه صورت گرفته و شهروندان زیادی پیگیر برگزاری و استمرار جلسات هستند.

مدیر مرکز آفرینش های ادبی قلمستان تصریح کرد: در سال های گذشته به دلیل شیوع کرونا، محفل ها و جمع های ادبی تاحدود زیادی کمرنگ شده بود، به همین دلیل این برنامه را پیش بینی کردیم تا هم شهروندان و هم علاقمندان به شعر و ادبیات بتوانند از چنین فضایی استفاده کنند.

گفتنی است؛ علاقه مندان می توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با مرکز آفرینش های ادبی قلمستان به شماره ۳۲۶۰۲۰۱۴ -۰۳۱ تماس حاصل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار