کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان روز سه شنبه در سالروز شهادت علی بن موسی الرضا (ع) اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۹۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۸ 25 September 2022

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان گفت: اجتماع بزرگ خادمیاران و یاوران رضوی در قالب قافله عزاداری سه شنبه پنجم مهرماه مصادف با سالروز شهادت امام رضا (ع) از ساعت ۱۶ از میدان انقلاب آغاز می‌شود.

سید محمد حسین امامی با اشاره به اینکه سه موکب پذیرایی در مسیر قافله پذیرای عزاداران است، افزود: مسیر این قافله از میدان انقلاب به سمت گذر فرهنگی چهارباغ، میدان امام حسین، خیابان سپاه و میدان امام (ره) خواهد بود و ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در میدان امام زیارت امین الله خوانده می‌شود.

وی به حضور تعدادی میز خدمت فرهنگی، توزیع اقلام و هدایای امام رضایی و وصیت نامه شهدا در این مراسم اشاره کرد و گفت: پس از خواندن زیارت امین الله، حجت السلام ابطحی سخنرانی می‌کند و پس از نماز مغرب و عشاء مراسم شام غریبان و شمع گردانی در میدان امام توسط خادمیاران برگزار می‌شود.

معاون دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان اصفهان اضافه کرد: در این مراسم علاوه بر عزاداری، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به نشانه محکوم کردن اغتشاشات اخیر نمایش داده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار