طبق مصوبات سفر رئیس جمهور و هیأت دولت به استان اصفهان برای طرح کنارگذر خوانسار ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح مصوب شد.
کد خبر: ۱۰۶۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 13 September 2022

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار گفت: درحال حاضر قراردادی با مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال منعقد شده که موضوع آن خاکبرداری ۱۳۰ هزار متر مکعب از کنارگذر و تکمیل باند دوم محور خوانسار- گلپایگان است که پیمانکار در حال انجام آن است.
سعید شاهی با اشاره به قوس یکهزار و ۸۰۰ متری ابتدای شهرستان خوانسار در محور مواصلاتی پروژه باند دوم خوانسار – دامنه افزود: این طرح مشارکتی است (با همکاری شهرداری و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای) و پیاده‌سازی نقاط مسیر ازسرترانشه‌ها وپیاده‌سازی مسیر عبور تاسسیات ازفیبر نوری و لوله انتقال آب انجام شده است.
وی با اشاره به واگذاری اراضی ملی برای تامین خدمات در محدود و حریم شهر‌ها گفت: پنج هزار مترمربع زمین اداری در این شهرستان برای ساخت راهدارخانه و بیش از دو هزار و ۹۰۰ مترمربع زمین با کاربری تاسیسات زیربنایی برای ساخت امداد جاده‌ای واگذار شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان خوانسار با اشاره به وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان افزود: در شهرستان خوانسار بیش از دو هزار نفر متقاضی این طرح بودند که تا کنون بیش از ۹۰۰ نفر آنان دارای شرایط هستندو همچنین برای ۸۷ نفر از واجدان شرایط زمین به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تحویل شده است و برای تامین اراضی مورد نیاز مراحل تغییر کاربری و یا در برخی نقاط، الحاق اراضی در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار