تابناک: دبیر انجمن نساجی استان اصفهان گفت: امروز صنعت نساجی در استان به دلیل مالیات های گزاف و مشکلات بانکی با اداره داریی و بانک ها دست و پنجه نرم می‌کند.
کد خبر: ۱۰۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۶ 05 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از مهر، مظفر چلمغانی صبح امروز در جمع صنعتگران نساجی استان اصفهان اظهار داشت: صنعت نساجی ۱۲ هزار سال سابقه تاریخی دارد و استان اصفهان قطب صنعت نساجی کشور است.

وی بیان داشت: از ۸ هزار واحد صنعتی استان اصفهان ، دو هزار و ۳۰۰ واحد آن جزو صنایع نساجی است.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ۶ هزار و ۱۴۵ واحد کارگاهی کوچک نساجی نیز در استان اصفهان وجود دارد.

وی اعلام داشت: در مجموع ۱۳۰ هزار نفر در صنعت نساجی استان مشغول به کار هستند که با احتساب خانواده آنها ۵۰۰ هزار نفر از طریق این صنعت ارتزاق می‌شوند.

چلمغانی با بیان اینکه نساجی قدیمی‌ترین تشکل صنفی را در سطح استان دارد، افزود: انجمن صنایع نساجی قدیمی ترین و معتبرترین تشکل صنفی است و سابقه ۲۰ ساله دارد.

وی اعلام کرد: امروز این صنف با انواع و اقسام مشکلات دست و پنجه نرم می کند و با وجودی که جلسات متعددی با سران اقتصادی کشور و استان در خصوص رفع این مشکلات مطرح کردیم اما هنوز بر سرجای خود مانده است.

دبیر انجمن نساجی استان اصفهان با اظهار اینکه مسائل مالیاتی صنعتگران نساجی باید حل و فصل شود، گفت: وضعیت نساجی مناسب نیست زیرا که بنگاه‌های دارایی و بانک ها هر روز مشکلی را برای این صنعتگران ایجاد می‌کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :