تا پایان سال جاری ۵۰۰ هزار واحد مسکن طرح اقدام ملی در سراسر کشور به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۵ 07 September 2022

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان ملی زمین و مسکن در حاشیه بازدید از طرح نهضت ملی مسکن شاهین شهر گفت: تاکنون زمین مورد نیاز برای احداث یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن تامین شده است که در برخی از شهرستان‌ها حتی بیشتر از داوطلبان زمین موجود است.

علیرضا فخار با بیان اینکه تاکنون سه میلیون و دویست هزار نفر واجد شرایط مسکن ملی شناسایی شده اند، گفت: در استان‌های شمالی و کردستان کمبود زمین برای اختصاص به این افراد وجود دارد که باید تمهیدی برای آن اندیشیده شود.

وی افزود: افرادی که پیامک تایید برای دریافت مسکن ملی را دریافت کرده اند، اما به کارگزاران معرفی نشده اند باید به ادارات راه و شهرسازی مراجعه کنند.

رییس سازمان ملی زمین و مسکن همچنین در خصوص طرح‌های مسکن شاهین شهر گفت: برای احداث مدرسه، پاسگاه و مسجد مسکن مهر این شهر چهار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده و مقرر شد که اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان و شهرداری شاهین شهر نیز برای احداث راه دسترسی بهتر به این شهرک به صورت مشترک اقدامات لازم را صورت دهند.

فخار افزود: در شاهین شهر برای احداث واحد‌های مسکونی اقدام ملی مسکن ۱۵۷ هکتار زمین اختصاص یافته است و مقرر شد که با همکاری جهاد کشاورزی زمین‌های مجاور گرگاب نیز پس از بررسی تبصره یک ماده یک برای ساخت واحد نهضت ملی مسکن تخصیص داده شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار