۲۱۹ کارخانه و واحد اقتصادی راکد، تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان اصفهان در یک سال گذشته به چرخه تولید بازگشته است.
کد خبر: ۱۰۶۳۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷ 26 August 2022

استاندار اصفهان در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه با تسلیت ارتحال آیت‌الله ناصری گفت: در یک سال گذشته ۱۷۳۰ واحد اقتصادی حمایت و بیش از هفت هزار میلیارد تومان تسهیلات در ستاد تسهیلات استان صرف شد.


سید رضا مرتضوی با بیان اینکه در ۱۲ سفر شهرستانی۳۸۰ مصوبه در بازدید از طرح‌ها تصویب شده اضافه کرد: در هفته دولت ۷۹۳ طرح اقتصادی، عمرانی، آموزشی، ورزشی و بهداشتی با بیش از ۲،۲۳۰ میلیارد تومان در استان افتتاح می‌شود.


وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال، طرح‌های بزرگ آب‌رسانی به ۱۰ هزار روستا که ۴۰۰ روستای آن در اصفهان قرار دارد و ساخت ۵۰۰ هزار واحد از نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار گرفته است.
استاندار اصفهان گفت: رفع مشکلات زمین‌های علی‌آباد کلنگان، طرح تفصیلی شهرستان کاشان، شهرضا و بسیاری دیگر که تصمیم قاطعی برای آن در نظر گرفته نشده بود نیز در یک سال گذشته مورد توجه قرار گرفت.


مرتضوی افزود: نمونه‌ای از برنامه‌های مدیریت استان در سفر رئیس جمهور به اصفهان دنبال شد که از جمله آن می‌توان به سامانه دوم آب‌رسانی اصفهان بزرگ، طرح آب‌رسانی از دریا به اصفهان، قطار سریع‌السیر اصفهان-قم-تهران و قطار شهری اشاره کرد.

استاندار با بیان اینکه در سفر رئیس جمهور در بخش حمایت از بنگاه‌های اقتصادی ۳۲ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد، افزود: در طرح جوانی جمعیت چهار هزار میلیارد تومان در سال جاری در نظر گرفته شد و تاکنون اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومانی از مصوبات حضور رئیس جمهور در اصفهان ابلاغ شده است.


وی با اشاره به استفاده از نیرو‌های جوان انقلابی به‌ویژه فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و معاونت‌های این دو دستگاه گفت: راه‌اندازی قرارگاه محرومیت‌زدایی با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط، بسیج سازندگی، سپاه، گروه‌های جهادی و هیأت مذهبی و پشتیبانی دستگاه‌های اداری و اجرایی در یک‌سال گذشته تاکید شده است.


استاندار ادامه داد: مردم استان بیش از ۳۶ هزار شهید را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کردند و چندین هزار جانباز و ایثارگر در دامان آنان پرورش یافته‌اند، این مسئله وظیفه ما را در انجام مسئولیت‌ها سنگین‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار