در هفته دولت ۳۴ طرح تعاونی در اصفهان به بهره برداری می‌رسد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸ 23 August 2022

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: ۳۴ طرح تعاونی در هفته دولت و تعاون، با مشارکت ۲ هزار و ۸۶۸ عضو، سرمایه گذاری بیش از ۱۱ هزار و ۲۱۴ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۲ هزار و ۶۸ نفر به بهره برداری می‌رسد.
میثم مداحی افزود: ۹۹ درصد سرمایه گذاری این طرح‌ها را اعضا و تنها یک درصد آن با دریافت تسهیلات ا جرا شده که از شاخصه مهم این طرح‌ها است.
وی گفت: بیشترین تعداد طرح‌های تعاونی به ترتیب در رشته‌های خدمات، صنعتی هرکدام با هشت طرح، مسکن هفت طرح، کشاورزی و تأمین نیاز هرکدام با سه طرح، چند منظوره و اعتبار هرکدام با ۲ طرح و صنایع دستی با یک طرح، فعالیت دارند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: بیشترین تعداد طرح‌ها مربوط به شهرستان اصفهان با ۹ طرح، کاشان و مبارکه هر کدام با سه طرح، خوانسار، فریدن، لنجان و شاهین شهر و میمه هر کدام با ۲ طرح، آران و بیدگل، تیران و کرون، چادگان، خمینی شهر، خورو بیابانک، دهاقان، شهرضا، فلاورجان، گلپایگان، نایین و نطنز هر کدام یک طرح بوده است.
وی گفت: استان اصفهان در سرمایه گذاری و اشتغال ایجاد شده در طرح‌های قابل افتتاح در سطح کشور رتبه اول را داراست.
مداحی افزود: الگوی تعاونی یکی از کارآمدترین الگو‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی برای تحقق اهدافی، چون مردمی سازی اقتصاد، توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع و امکانات، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و رفاه اقشار کم درآمد و متوسط جامعه است.
هفته تعاون ۷ تا ۱۳ شهریور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار