مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان گفت: این اداره کل هم‌اکنون با کمبود ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر نیرو مواجه است که بخشی از آن به کاشان مربوط می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۶ 27 July 2022

محمدرضا ابراهمی با اشاره به اینکه روش‌های پایدار برای تامین نیرو از طریق دانشگاه فرهنگیان و استخدام جدید بر پایه ماده ۲۸ اساسنامه این دانشگاه انجام می‌شود، افزود: در مجموع با این ۲ روش بیش از ۲ هزار نفر جذب آموزش و پرورش استان اصفهان می‌شوند که اندک است.

وی درباره جذب نیروهای خرید خدمات اظهار داشت: اگر قرار باشد مجوزی صادر شود باید این مهم سرعت یابد تا بتوانیم کیفیت آموزش و پرورش را ارتقا دهیم، چرا که این نیروها و موسسان ارزیابی می‌شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان کسری این استان در بخش نیروهای خرید خدمات را سه هزار نفر بیان کرد و گفت: قرار است این کمبود با رایزنی مجلس شورای اسلامی تامین شد.

وی نیروهای خرید خدمات ایثارگری در استان اصفهان را  شامل نزدیک ۸۷۰ نفر اعلام و اضافه کرد: قرار بود این نیروها استخدام و احکام آنان اول فروردین امسال صادر شود اما تاکنون برای ۱۱۹ نفر حکم صادر و کد تایید دریافت شده و بیش از ۶۰۰ حکم نیز صادر اما حکم تایید دریافت نشده و اکنون متوقف و سامانه نیز بسته شده است.

ابراهیمی با بیان اینکه هم اکنون استان اصفهان یک سوم نیاز نیروی انسانی خودش را ندارد و با ظرفیت دو سوم نیروی انسانی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: تلاش بر این است که برای تامین نیروی انسانی سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ ارتقا یابد.  

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان، سند تحول بنیادین را قانون اساسی آموزش و پرورش بیان و اضافه کرد: پیشران و عنصر اصلی این سند نیروی انسانی است و اگر در نیروی انسانی کمبود وجود داشته باشد به تمامی قانون اساسی این وزارتخانه آسیب وارد می‌شود.

وی از مدیر جدید آموزش و پرورش کاشان خواست از توانمندی‌های تمامی کارکنان این اداره که به انقلاب اسلامی اعتقاد راسخ و به جهادی کار کردن احترام قائل هستند با هر نوع نگرشی بهره‌گیری کند تا جایگاه آموزش و پرورش کاشان ارتقا یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار