شهردار اصفهان : خودرو‌های میدل باس به کمک تسهیل در حمل و نقل شهری می آیند.
کد خبر: ۱۰۵۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 23 July 2022

علی قاسم زاده با بیان اینکه شهرداری درصدد خرید اتوبوس‌های جدید برای شهر اصفهان است، افزود: خودرو‌های میدل باس برای سرعت بخشیدن به حمل و نقل شهری و مسیر‌هایی که تعداد مسافر کمتری دارد، در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه امسال حدود ۶۰ درصد بودجه عمرانی برای حمل و نقل اختصاص یافته
افزود: درصدد هستیم برای اول مهر، مدت انتظار شهروندان در ایستگاه‌ها را به کمتر از ۱۰ دقیقه برسانیم تا شهروندان برای سفر‌های درون شهری کمتر از وسیله نقلیه شخصی و بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
شهردار اصفهان افزود: در صورتی که توانستیم مدت انتظار در ایستگاه‌ها را به حدود پنج دقیقه برسانیم، شهروندان هم کمتر از وسایل نقلیه شخصی خود استفاده کنند و باید به این نقطه دست یابیم که مردم با امنیت خاطر سوار اتوبوس‌های منظم، تمیز، دارای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی شوند و نگران اتلاف وقت خود نباشند.
قاسم زاده به وضعیت محوطه زیرین پل امام خمینی اصفهان هم اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ساماندهی فضای زیرین این پل در دستور کار شهرداری است و نیمه دوم امسال قرار است امتداد خط یک متروی اصفهان از شهرک قدس به سمت میدان استقلال برسد که در صورت محقق شدن، این محور درگیر پروژه عمرانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار