بسته حوادث و اتفاقات ناگوار تابناک؛
تابناک: ساعت 9 صبح روز شنبه 11 مهرماه، یك سارق مسلح با تهدید كارمندان بانك ملی شعبه سعادت آباد اصفهان، این بانك را مورد سرقت قرار داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 04 October 2015
به گزارش تابناک اصفهان، محور خبرهای حوزه حوادث در استان اصفهان را رخداد روز گذشته در خیابان آزادگان می توان دانست.

سرقت مسلحانه ای که البته ناکام ماند و سارق بعد از سه دقیقه از وقوع جرم، با حضور نیروهای پلیس از محل فرار کرد و تنها توانست شش میلیون و 700 هزار تومان به جیب بزند.

دزد ناکام

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این رابطه گفت: ساعت 9 صبح روز شنبه 11 مهرماه، یك سارق مسلح با تهدید كارمندان بانك ملی شعبه سعادت آباد اصفهان، این بانك را مورد سرقت قرار داد.

سرهنگ جهانگیر كریمی افزود: با هوشیاری كارمندان بانك، ماموران پلیس ظرف سه دقیقه به محل سرقت رسیدند و سارق هم كه متوجه حضور پلیس شده بود كار خود را ناتمام گذاشت و تنها با مبلغ 6 میلیون و 700 هزار تومان متواری شد.

وی با بیان اینكه سارق صورت خود را با كلاه پوشانده بود، اظهار كرد: در حال حاضر مشخص نیست كه اسلحه سارق واقعی بوده یا خیر و فعلا در خصوص اینكه وی همدستی داشته یا به صورت انفرادی اقدام به سرقت كرده است اطلاعاتی در دست نیست اما آنچه مسلم است اینكه به تنهایی اقدام به تهدید كارمندان و سرقت وجوه نقد كرده است.


برادران قاچاقچی

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار كرد: در پی كسب خبری مبنی بر اینكه دو برادر با تشكیل باندی پیچیده در زمینه قاچاق میوه‌های خارجی به كشور فعالیت می‌كنند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد كه این باند، محموله‌های میوه را از كشورهای خارجی و عمدتاً آفریقایی با شیوه‌های خاص از طریق جعل مدارك و دور زدن قانون به كشور وارد كرده و سپس آنها را در سردخانه‌های متعلق به خود در استان‌های اصفهان و تهران نگهداری و در زمان مناسب وارد بازار كرده و به فروش آزاد می‌رساندند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح كرد: با توجه به اینكه عمل این قاچاقچیان باعث ایجاد اشكال و اخلال در بازار میوه داخل و متضرر شدن تولیدكنندگان داخلی می‌شد، كارآگاهان زبده پلیس آگاهی با حساسیت ویژه‌ای این پرونده را دنبال كرده و با هماهنگی مقام قضائی محل‌های تخلیه میوه‌های قاچاق را در حاشیه شهر اصفهان مورد شناسایی قرار دادند.

سردار آقاخانی خاطرنشان كرد: در این رابطه ماموران با تحقیقات میدانی و اقدامات تخصصی از حركت 6 تریلر حامل محموله میوه قاچاق به سمت تهران و اصفهان مطلع شده و بلافاصله در این زمینه وارد عمل شدند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی استان اصفهان پس از اطلاع از این موضوع به همراه ماموران اعزامی از مركز عملیات ویژه پلیس آگاهی ناجا در یك عملیات مشترك و همزمان دو تریلر، حامل محموله 100 تن پرتقال خارجی قاچاق را در یكی از محورهای ورودی به اصفهان توقیف كردند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار كرد: كارآگاهان در عملیات بعدی صاحب اصلی بار و سردسته باند را در تهران شناسایی و دستگیر كرده و با اعترافات متهم چهار تریلر حامل بار میوه دیگر به وزن 400 تن را نیز شناسایی و توقیف كردند.

سردار آقاخانی ارزش محموله‌های توقیف شده را 6 میلیارد ریال عنوان كرد و افزود: در این عملیات 6 نفر از جمله دو متهم اصلی واردكننده كالاهای خارجی قاچاق دستگیر و با اعتراف صریح به عمل مجرمانه خود به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

گلاب های مشکوک

سرهنگ مهدی پورغلامحسین گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان كاشان هنگام كنترل خودروهای عبوری در یكی از میادین شهر برزك به یك دستگاه وانت نیسان حاوی بار گلاب مشكوك شدند و آن را متوقف كردند.

وی افزود: پس از بررسی و هماهنگی با اداره بهداشت برزك و انجام آزمایشات تخصصی توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكی كاشان، مشخص شد كه بار گلاب، تقلبی و حاوی اسانس غیر مجاز بوده و با استاندارد ملی ایران مطابقت ندارد.

وی با اشاره به اینكه حدود 2 هزار لیتر گلاب تقلبی از این خودرو كشف شد، خاطرنشان كرد: این محموله غیرمجاز به صورت كامل به نماینده اداره بهداشت و درمان كاشان تحویل داده شد.

سرهنگ پورغلامحسین گفت: متهم پس از تشكیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

رویایی نیسان با کوه

حسین مخلصی ريیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز اظهار کرد: شامگاه روز شنبه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیسان با کوه در نزدیکی روستای ولوجرد نطنز راننده به خاطر ضربه شدید مغزی جان باخت.

وی افزود: بعد از اطلاع، بلافاصله دو تیم از اورژانس سرآسیاب و جمعیت هلال‌احمر بادرود به محل اعزام‌شدند و راننده نیسان که از ناحیه سر به‌شدت مصدوم شده بود با انجام اقدامات پیش بیمارستانی؛ جهت درمان به بیمارستان خاتم‌الانبیا نطنز اعزام شدند.

ريیس مرکز فوریت‌های پزشکی نطنز گفت: متأسفانه پس از تلاش دو ساعته پزشکان و کادر بیمارستان به علت شدت جراحات وارده، راننده نیسان به نام رضا باغبانی ۵۰ ساله، ساکن بادرود، در گذشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار