استاندار اصفهان گفت: برگزاری رویدادهای اقتصادی مستمر و بین‌المللی بویژه در بخش نمایشگاهی نیاز ضروری این استان است.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ 21 July 2022

سید رضا مرتضوی روز پنجشنبه در جلسه شورای بخش خصوصی با دولت در محل اتاق بازرگانی اصفهان افزود: این رخدادها باید بتواند در تقویم جهانی جای بگیرد و همگان در کشورهای گوناگون در سال‌های متمادی خود را با آن وفق دهند و در آن حضور فعال داشته باشند.

وی اضافه کرد: درصورتی‌که این رخدادها با ایام خاصی در کشور هم‌زمان بود نباید زمان آن رویداد تغییر یابد بلکه شکل و شمایل آن باید تا حدودی رنگ و بوی همان ایام خاص را بگیرد. 

استاندار اصفهان با تأکید بر تشکیل جلسات شورای عالی بِرَند اظهار داشت: این جلسات باید به تشویق بیشتر بخش خصوصی در زمینه‌های مختلف منجر شود و همگان به پیشرفت و اجرای تصمیمات آن تعلق‌خاطر داشته باشند. 

مرتضوی اظهار داشت: در ۴۰ ساله گذشته مدیران و مسوولان جلوه‌ای از برخورداری در اذهان ایجاد کردیم تا جایی که مشکلات این خطه در تصمیمات ملی لحاظ نمی‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: اما بسیاری معضلات این منطقه را به‌خوبی نمی‌دانند برای مثال استان اصفهان حدود ۸۵۰ هزار حاشیه‌نشین دارد که از جمعیت برخی استان‌ها بیشتر است. 

استاندار اصفهان  تصریح کرد: بعضی از مناطق استان وضعیت اَسَفباری دارد اما درد و مشکل آن به‌خوبی دیده و شنیده نمی‌شود و دلیل آن نگاه برخورداری اصفهان بوده که طی دهه‌ها در افکار عمومی ایجادشده است. 

مرتضوی افزود: اگر فعالان بخش خصوصی استان از چهره‌های ملی و برای مثال کمیسیون‌های مختلف به اصفهان دعوت می‌کنند در سلسله برنامه‌های خود فرازها و فرودهای این خطه را به میهمانان نشان دهند تا آنان با واقعیت موجود آشنا شوند تا دچار اِجحاف نشویم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :