سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد
تابناک: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب نام مرکز همایش‌های بین‌المللی اصفهان به نام آیت‌الله امام خامنه‌ای به‌اتفاق آرا اعضای شورا خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 04 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ندا واشیانی‌پور پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفتگی خود پیرامون تشریح اهم لایحه‌های بررسی‌ شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته شورای اسلامی شهر، اعضای شورا در صد و چهارمین جلسه علنی، چندین لایحه را بررسی کردند.

وی بیان کرد: یکی از لوایح بررسی‌ شده، لایحه پیشنهاد نام‌گذاری 6 بن‌بست، 6 کوچه و بوستان، تقاطع غیرهمسطح و مرکز همایش‌های بین‌المللی بود که اسامی همه موارد انتخاب و تصویب شد.

واشیانی‌پور در ادامه از تصویب نام مرکز همایش‌های بین‌المللی به نام حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین سالن این مرکز نیز به نام مرحوم پرورش نام‌گذاری شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین به تصویب لایحه دو فوریتی در روز شنبه مربوط به کمک به کودکان کم‌بضاعت اشاره و عنوان کرد: طبق روال هرساله، امسال نیز اعضای شورا به‌ اتفاق نظر و آرا در راستای ترویج سنت حسنه نیکوکاری لایحه کمک 2 میلیارد ریالی در قالب 25 هزار قطعه بن شارژ 8 هزار تومانی کارت‌های الکترونیکی را تصویب کردند.

وی به دیگر لایحه مورد بررسی قرار گرفته در این جلسه علنی شورای شهر اشاره و اذعان کرد: برنامه مدون به‌منظور کوچک‌سازی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه مورد بررسی کمیسیون‌های تلفیق، حمل‌ونقل و محیط‌ زیست قرار گرفت.

واشیانی‌پور تصریح کرد: کمیسیون تلفیق به این نتیجه رسید که تا پایان سال جاری پنج درصد و در سال 95 حداقل 60 درصد از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهر را به بخش خصوصی واگذار کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :