سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اصفهان نیز در این جلسه درباره تغییرات بودجه استان اصفهان گفت: در بخش بودجه جاری نسبت به فروردین پارسال، ۲۱ درصد افزایش داشتیم.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱ 13 July 2022

محمدرضا قاسمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان اصفهان افزود: این استان در حوزه تملک دارایی ۳۷ درصد و در بخش درآمدها بالغ بر ۸۶ درصد رشد داشته است.

سید رضا مرتضوی با بیان اینکه نباید در خصوص توانمندی‌ها و داشته‌های اصفهان بزرگنمایی شود اظهار داشت: این غُلُو و بزرگ‌نمایی به سود استان نخواهد بود و برچسب برخوردار بودنِ اصفهان، سبب نادیده گرفتن مشکلات عدیده این دیار از سوی تصمیم گیران و مسوولان ملی خواهد شد.

وی همچنین تصریح کرد : مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اصفهان باید در جذب اعتبارات و بودجه و همچنین اخذ موافقت برای استخدام نفرات جدید و نامین نیروی انسانی مورد نیاز بیش از گذشته بکوشند.

جذب اعتبارات و تخصیص منابع موردنیاز مستلزم پیگیری مستمر مدیران استانی از وزارتخانه‌های متبوع است و نباید در این خصوص کم‌کاری صورت بگیرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر دستگاه‌های اجرایی که به دلیل بازنشستگی شماری از کارکنان خود با کمبود نیرو مواجه‌اند باید از معاونت نیروی انسانی همان وزارتخانه پیگیر جذب نفرات جدید و تکمیل چارت اداری خود باشند.

استاندار اصفهان با اشاره به اهمیت پیگیری فراگیر و همه‌جانبه اضافه کرد: ما نیز در مدیریت استان پیگیر این موضوعات هستیم تا حق اصفهان به‌خوبی ادا شود.

استاندار اصفهان با تأکید بر حفظ اختیاراتی که اکنون استان‌ها دارند تصریح کرد: رییس جمهوری نیز بر این مقوله تأکید دارد تا استان‌ها بتوانند بر اساس نیازهای خود اقداماتی انجام دهند و تصمیمات به‌صورت متمرکز از سمت پایتخت نباشد.

همچنین معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری اصفهان در این جلسه رسیدگی به مناطق کم برخوردار و محروم استان را خواستار شد و افزود: درست است که تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت قرار دارد اما باید به مناطق نیازمند هم توجه شود.

محمدرضا جان‌نثاری خاطرنشان کرد: از طرف دیگر باید یکی دو دستگاه اجرایی بر روند جذب اعتبارات نهادهای گوناگون نظارت کنند تا دراین‌ارتباط شاهد جذب حداکثری بودجه و رفع مشکلات استان اصفهان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار