مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید 452 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی با پایان برداشت این محصول خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰ 04 October 2015
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از خرید 452 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی با پایان برداشت این محصول خبر داد.

مظفر رحمت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه از خرید تضمینی 452 هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خبر داد و اظهار کرد: تاکنون 98 درصد مطالبات کشاورزان نیز پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه 14 میلیارد تومان از طلب کشاورزان پرداخت نشده است، اضافه کرد: برای پرداخت این مطالبات در اسرع وقت از مرکز قول مساعد داده شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه بیان داشت: برای امسال پیش‌بینی خرید 450 هزار تن گندم داشتیم که 2 هزار تن نیز اضافه بر پیش‌بینی خرید شده است.

رحمت‌آبادی کاهش 140 هزار تنی گندم خریداری‌شده نسبت به سال گذشته را متأثر از عواملی همچون کاهش 46 درصدی بارندگی‌ها و خشکسالی عنوان کرد و افزود: 68 مرکز خرید گندم در مدت برداشت، کار خرید از کشاورزان را بر عهده داشتند.

وی بیشترین خرید گندم را مربوط به مناطق گرمسیری استان دانست و یادآور شد: در حال حاضر مراکز خرید گندم به‌دلیل پایان کار برداشت به کار خود پایان داده‌اند، اما در صورتی که کشاورزی هنوز در حال برداشت باشد می‌تواند برای فروش گندم خود به مراکز خرید دولتی مراجعه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار