مجموعه جهانی باغ فین کاشان در صدر بازدید‌های تعطیلات عید سعید فطر در استان قرار گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۰ 04 May 2022

 مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان اصفهان گفت: پس از مجموعه جهانی باغ فین کاشان مجموعه جهانی کاخ چهلستون اصفهان در ردیف دوم بازدید گردشگران از نقاط مختلف کشور قرار گرفته است.
علیرضا ایزدی افزود: این بازدید‌ها در روز‌های تعطیل عید سعید فطر از روز دوشنبه تا پایان وقت سه شنبه در استان ثبت شده است.

وی یاد اور شد: «فقط در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه، حدود ۳۰ هزار نفر گردشگر از مجموعه جهانی کاخ چهلستون در اصفهان بازدید کردند که این نکته حکایت از کسب رتبه دوم این مجموعه در بازدید‌های عید سعید فطر است.»

علیرضا ایزدی گفت: آغاز رویداد فرهنگی گلاب‌گیری در کاشان و شهر‌های محور شمال استان که پس از ۲ سال شیوع بیماری کرونا مجدد به‌صورت عمومی از سرگرفته شده باعث استقبال چشمگیر گردشگران از شهر‌های محور شمالی استان همچون کاشان، نیاسر و نطنز شده است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تاکید کرد: بررسی آمار‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص تمام بنا‌های تاریخی دارای بلیط فروشی در کشور حاکی است که باغ فین کاشان تا شامگاه روز سه‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه رتبه برتر بازدید گردشگران را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار